Download Books For من بیابان، همسرم باد  Free Online
من بیابان، همسرم باد Paperback | Pages: 78 pages
Rating: 3.38 | 52 Users | 7 Reviews

Be Specific About Books To من بیابان، همسرم باد


Rendition Supposing Books من بیابان، همسرم باد

دانی که چه‌ها چه‌ها چه‌ها میخواهم؟/
وصل تو من بی سر و پا می‌خواهم

Point Regarding Books من بیابان، همسرم باد

Title:من بیابان، همسرم باد
Author:عرفان نظرآهاری
Book Format:Paperback
Book Edition:First Edition
Pages:Pages: 78 pages
Published: by نور و نار
Categories:Download Books. Books

Rating Regarding Books من بیابان، همسرم باد
Ratings: 3.38 From 52 Users | 7 Reviews

Critique Regarding Books من بیابان، همسرم باد
Compared to her other poems this one was not the best. Although I found myself enjoying a couple of the poems but overall the book can a called a bit of failure. The layout on each page was incredible and made me want to go on reading. The pictures chosen were spectacular and stunning. I really enjoyed just looking at them. Well done on that part!

همراه بود با همهی چیزهای ظریفی که همیشه عرفان نظرآهاری میبیند و تشبیهات عمیقی که به کار میبرد ولی قوت کارهای قبلی او را از نظر متن نداشت.

شعرهای زیبا و پر مفهومی دارد این کتاب... من اما همچنان داستان ها و نثرهای خانم نظرآهاری را بسیار ترجیح می دهم

چقدر من عرفان نظرآهاري خوندم تو زندگيم... و چقدر دوست داشتم هميشه سبكشو... و چقدر تحسينش ميكنم به عنوان يه نويسنده...اين كه آخرين اثر چاپ شده شه تا اين لحظه فكر كنم چيز خوبي بود به نظرم! البته نه به خوبي خيلي از قبلي ها...

دانی که چهها چهها چهها میخواهم/وصل تو من بی سر و پا میخواهم



عرفان نظرآهاری نویسنده و شاعر کودکان و نوجوانان سال ۱۳۵۳ در تهران زاده شد. او کارشناس ادبیات انگلیسی است. مدرک دکترای خود را در رشته زبان و ادبیات فارسی دریافت کرده و هم اکنون دانشجوی دوره دکترای تاریخ فلسفه است.نظرآهاری درسال ۲۰۰۱ برگزیده نخست کنگره شعر زنان شد و پشت کوچه های ابر اثر این نویسنده به عنوان برگزیده جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شد. نظرآهاری هم اکنون به تدریسدانی که چهها چهها چهها میخواهم/وصل تو من بی سر و پا میخواهم